Deklaracja dostępności

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Szkoły Podchorążych Piechoty w Komorowie, w Starym Lubiejewie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.lubiejewo.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • niektóre linki otwierają się w nowej karcie bez ostrzeżenia

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Andrzej Sakowicz

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:

  • Osobą kontaktową jest Andrzej Sakowicz:

               e-mail: asakowicz@lubiejewo.pl,

               tel.: 29 745-32-66.

 Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Do budynku prowadzą dwa wejścia, jedno od strony ulicy Klonowej, drugie od strony zabytkowego pałacyku. Przy obu wejściach znajdują się pochylnie zapewniające dostęp dla osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na parkingu wyznaczono dwa miejsca przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Dostęp na wyższe piętra nie jest możliwy ze względu na barierę w postaci schodów. Przed wejściem do budynku internatu znajduje się bariera w postaci schodów. Osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich mogą skorzystać z wejścia do budynku szkoły, a następnie poprzez łącznik przemieścić się do internatu. W internacie dostępny jest korytarz oraz pomieszczenia na parterze (w tym pomieszczenie kierownika). Dostęp na wyższe piętra nie jest możliwy ze względu na barierę w postaci schodów.

Dostosowanie korytarzy

Wszystkie korytarze i pomieszczenia na parterze są dostępne. Sekretariat szkoły znajduje się na pierwszym piętrze. Dostęp na piętro nie jest możliwy ze względu na barierę w postaci schodów.

Dostosowanie schodów

Schody nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnością.

Dostosowanie wind

Brak.

Dostępność pochylni

Przy wejściu do budynku internatu od jego szczytu.

Dostępność platform

Brak.

Dostosowanie parkingów

Wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Dostosowanie toalet

W budynku nie ma toalet dla osób z niepełnosprawnością.

Prawo wstępu z psem asystującym

Do budynków można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

Brak

Dostępność pętli indukcyjnych

Brak.

Dostępność tłumacza języka migowego

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu i on-line.

Dostępność tyflomapy

Brak.

Dostępność alfabetu brajla

Brak.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 kwietnia 2020 16:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Sakowicz
Ilość wyświetleń: 1704
24 marca 2025 13:27 (Karolina Wysocka) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
24 marca 2025 13:24 (Karolina Wysocka) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
24 marca 2025 13:24 (Karolina Wysocka) - Aktualizacja deklaracji dostępności.